KIA Thematiendaagse: De gebruiker centraal - 20 maart t/m 31 maart 2023 - Meld je nu aan!

Alle nieuws

KIA Thematiendaagse: De gebruiker centraal - 20 maart t/m 31 maart 2023 - Meld je nu aan!

Kennisnetwerk Informatie en Archief (KIA) organiseert van 20 maart t/m 31 maart de Thematiendaagse. De gebruiker van archief- en overheidsinformatie in al zijn vormen staat dan centraal. Aanmelden is nu mogelijk! 

1 maart 2023

Wie met informatie werkt, weet: uiteindelijk moet de gebruiker ermee aan de slag kunnen. Veel verschillende soorten gebruikers vragen om een andere aanpak. De burger als gebruiker van informatie na publicatie in het kader van de Wet open overheid. Of gebruikers van informatiesystemen binnen een organisatie. En dan zijn er ook nog de kaders die worden gesteld door wetgeving. Hoe stel je dan de gebruiker centraal? In deze Thematiendaagse ga je daarmee aan de slag. In een breed programma van voornamelijk online evenementen wordt duidelijk hoe je als professional de gebruiker als uitgangspunt neemt.

Breed aanbod aan sessies
Het aanbod is zo breed, dat er gegarandeerd voor iedereen een waardevolle sessie bij zit. De kans voor iedere informatie- en archiefprofessional om kennis te vergroten en inspiratie op te doen! Op de overzichtspagina staan de workshops en webinars op een rij. Kies een sessie die aansluit op jouw dagelijkse praktijk en meld je aan.

 
Het Kennisnetwerk Informatie en Archief is de ontmoetingsplaats voor vakgenoten in de wereld van informatie en archief. Een plek om kennis te delen en op te halen. De community zelf organiseert de Thematiendaagse. Heel wat mensen uit de volle breedte van het veld zetten zich ervoor in. Op die manier ontstaat gevarieerd programma dat echt in een behoefte voorziet.

KNVI is strategisch partner van KIA. Lees hier het nieuwsbericht van 19 januari 2021 over de samenwerking

KIA thematiendaagse

 

Over de auteur

KNVI's afbeelding
KNVI

Reacties toevoegen is alleen mogelijk voor leden, klik hier om deze pagina te bekijken binnen mijn.knvi.nl.

Volg ons op social media