Persbericht - IASA en de KNVI kondigen strategische samenwerking aan om digitale architectuur naar een hoger plan te brengen

Alle nieuws

Nijkerk, 6 april 2024 – Koninklijke Nederlandse Vereniging voor Informatieprofessionals (KNVI) en de International Association for Software Architects (Iasa Global) ondertekenden op 4 april 2024 een samenwerkingsovereenkomst. Zij gaan samenwerken om vanuit beide organisaties het vakgebied van de digitale architect extra aandacht te geven en helpen verder te ontwikkelen.

6 april 2024

Deze samenwerking tussen twee vooraanstaande organisaties uit de IT-sector markeert een belangrijke mijlpaal in het stimuleren van innovatie en professionalisering binnen het vakgebied van digitale architectuur. Door hun krachten te bundelen, streven KNVI en IASA ernaar om de groeiende uitdagingen op het gebied van digitale transformatie effectiever aan te pakken en tegelijkertijd nieuwe kansen te creëren voor professionals in de sector.

Als onderdeel van deze samenwerking zullen KNVI en IASA gezamenlijke evenementen organiseren om kennisuitwisseling en netwerkmogelijkheden te bevorderen. Bovendien zullen ze elkaars kanalen gebruiken voor het delen van publicaties, uitvoeren van onderzoek, om de nieuwste trends en ontwikkelingen in de IT-wereld te verkennen en te verspreiden.

De KNVI en IASA kijken uit naar de verdere samenwerking om gezamenlijk nog meer waarde toe te voegen voor onze leden door het neerzetten van digitale architectuur als een professionele discipline.

IASA - KNVI logo's

Over de auteur

KNVI's afbeelding

Reacties toevoegen is alleen mogelijk voor leden, klik hier om deze pagina te bekijken binnen mijn.knvi.nl.

Volg ons op social media