Welkom bij Beheer en Servicemanagement
⭠
⭢
Al 20 jaar is het SIG beheer en servicemanagement event uitgegroeid tot een van de meest invloedrijke IT-managementevenementen in Europa. Met zijn wortels in (IT) Service Management, heeft het evenement veel relevante visies en praktijkervaringen op het gebied van IT-management, servicemanagement, support en IT-beheer aan het licht gebracht.
De afgelopen jaren hebben we zowel inspirerende als praktijkgerichte sessies gezien over Agile, Lean, DevOps, AI, SRE, SIAM, XLA of Customer Experience. Ieder jaar stonden de sessies in het teken van een relevant thema. Deze events willen we blijven organiseren om het belang van IT -beheer (servicemanagement) te laten zien en hieraan invulling te kunnen geven.
Tevens hebben we als doel om het gedachtegoed van IT Servicemanagement onder de aandacht te brengen bij jonge IT - professionals en studenten. Met een frisse blik en gebruikmakend van de laatste inzichten (zoals bijv. AI) kunnen zij bedrijven helpen het beheer van IT in te richten en te onderhouden.
Er zijn geen berichten gevonden.
Er zijn op dit moment geen bijeenkomsten gepubliceerd. Probeer het op een later moment nog een keer.